Adresa: Str. Pitar Mos nr. 29, et.1, ap. 23C, sector 1, Bucuresti (in spatele cinematografului Patria)
Telefon/Fax: 021/318.59.93, 021/318.59.92
E-mail: maltaltd@malta.ro

C.U.I.: RO 11702426, Reg. Com. J40/3806/1999, si Capital Social: 20.000 lei
Brevet de Turism nr : 22431/07.11.2012
Licenta de Turism nr : 1591/22.11.2012
Polita de Asigurare seria I si nr : 46463/08.10.2017

NewsLetter
* Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?

Email
Nume 
Abonare
 

Reglementari companii aeriene

 

Masuri de siguranta la zborurile spre si dinspre Malta

 

            Compania “Air Malta” doreste sa isi anunte pasagerii in legatura cu noile masuri de securitate pentru zborurile sale spre si dinspre Malta, masuri ce vor intra in vigoare incepand de luni, 6 noiembrie 2006.

Normele emise de catre Biroul de Securitate al Aeroportului Malta, se vor aplica pe toate aeroporturile din Uniunea Europeana pana la noi ordine.

Aceste norme privesc numai bagajul de mana si restrictioneaza cantitatea de lichide ce pot fi trecute prin punctele de control si apoi luate la bordul avionului. Pasagerii pot lua articole cosmetice de voiaj  (de 100 ml sau mai putin) care intra usor intr-o punga de plastic transparent ce poate fi sigilata ( dimensiuni: 18cm x 20cm). Aceste lichide includ  geluri, crème, uleiuri, parfumuri, lotiuni, aerosoli lichizi, geluri de par si de dus, tuburi presurizate ce contin spuma de ras si deodorante, paste incluzand pasta de dinti, mixturi lichide/ solide si orice alte articole de o consistenta similara.

            Din moment ce aceste restrictii se vor aplica numai pentru bagajul de mana, calatorii sunt sfatuiti ca atunci cand este posibil, sa isi impacheteze lichidele (chiar si in cantitati mici) in bagajul de cala. Acest lucru va asigura traficul fluent al pasagerilor de la punctul de check in pana in zonele de plecare.

Pasagerii pot purta cantitati mai mari de medicamente lichide- prescrise de medic, mancare pentru bebelusi si glucoza pentru diabetici dar trebuie sa le declare la punctele de scanare ale bagajelor, pentru un control suplimentar. Acestea nu trebuie sa fie inchise in punga de un litru.

Calatorii de pe toate zborurile vor trebui sa prezinte punga de plastic transparent, ce poate fi sigilata, la punctele de control;  aceasta trebuie sa fie scoasa din bagajul de mana si sa fie prezentata separat personalului de securitate pentru control.

Pasagerii trebuie, de asemenea, sa isi scoata hainele si jachetele pentru a fi scanate la punctele de control. Laptopurile si alte dispozitive electrice trebuie sa fie scoase din bagajul de mana si scanate separat . Dupa ce se efectueaza controlul, punga de plastic poate fi pusa la loc in bagajul de mana.

Air Malta  isi anunta calatorii ca nu le este permis sa aiba decat un (01)  singur bagaj de mana ale carui dimensiuni nu trebuie sa depaseasca 18 cm x 45 cm x 50 cm si care sa nu cantareasca mai mult de 5 kg. bagajul de cala NU trebuie sa depaseasca 20 kg/persoana. Bagajele cumulate se accepta NUMAI in limita a 30 kn kg./bagaj.

Noile reglementari vor permite calatorilor sa cumpere cantitati mai mari de lichide de la magazinele situate in zona de plecari a aeroportului. Atunci cand calatorii au un zbor cu escala cu plecare din Malta catre un alt aeroport din UE si cu destinatia finala un aeroport din Europa, lichidele cumparate din incinta Aeroportului International Malta vor fi sigilate. Bonul/chitanta vor fi atasate de punga, in mod vizibil, pentru a face dovada ca achizitia s-a facut in acea zi.

 

Extras din Regulamentul CE nr. 261/2004

Art. 14 – Obligatia de a informa pasagerii despre drepturile lor

1. Operatorul de transport aerian se asigura ca în zona de înregistrare a pasagerilor este afisat un anunt lizibil, constând din urmatorul text imprimat cu caractere clare si vizibile: „În cazul unui refuz la îmbarcare sau în cazul în care zborul dumneavoastra este anulat sau are o întârziere de cel putin doua ore, solicitati la ghiseul de înregistrare sau la poarta de îmbarcare textul în care sunt precizate drepturile dumneavoastra, în special cu privire la compensatie si asistenta”.

2. Operatorul de transport aerian care refuza îmbarcarea sau anuleaza un zbor prezinta fiecarui pasager în cauza o comunicare scrisa în care sunt precizate normele de compensare si asistenta în conformitate cu dispozitiile prezentului regulament. De asemenea, el prezinta fiecarui pasager afectat de o întârziere de cel putin doua ore o comunicare scrisa echivalenta. Pasagerului i se mai prezinta, sub forma scrisa, coordonatele institutiei nationale desemnate, mentionate la articolul 16.

3. În ceea ce priveste persoanele nevazatoare si persoanele cu vedere redusa, dispozitiile prezentului articol se aplica utilizându-se mijloacele alternative corespunzatoare.

Toate drepturile rezervate.
Excursii Malta Travel © 2017